Selecteer uw regio

Username:

Password:

FAQ


AltMOUSE en RES Workspace Manager

Voordat u AltMOUSE in de RES Workspace Manager implementeert, zorg er voor dat u de laatste versie heeft. Deze kunt u hier vinden.

Er zijn een aantal bekende problemen met RES Workspace Manager 

  • Beveilingsinstellingen van RES Workspace Manager blokkeren AltMOUSE bij het uitvoeren van acties
  • RES Workspace Manager geeft niet de juiste office versie en/of taal door aan AltMOUSE

Voor de bevelingsinstellingen van RES Workspace Manager kunt u hier meer informatie vinden.

https://support.ressoftware.com/workspacemanageradminguide/13103.htm


Wanneer AltMOUSE wel sneltoetsen toont bij windows explorer maar niet bij de office programma, kunt u de volgende instellingen aanpassen.

Ga naar het tabblad instellingen. Klik op de knop Ondersteunde Applicaties, dit zal een nieuw ventster open. In het nieuwe venster stelt u de Office versie en taal in die u gebruikt en klik op opslaan. AltMOUSE zal herstarten en moet nu de sneltoetsen in de Office programma's weergeven.

Mochten de oplossingen niet tot het gewenste resultaat leiden neem dan contact op met de Supportdesk. Wanneer u contact opneemt met de Supportdesk vermeld dan de de volgende gegevens: RVM versie, AlMOUSE versie en eventuele virtualisatie software die gebruikt wordt.

 

AltMOUSE wordt plotseling beëindigd / crasht. Hoe kan dit?

Neem contact op met de service desk, zodat wij het probleem verder in behandeling kunnen nemen. Met dit  formulier kunt u het probleem melden.

Bij het vervangen van de licentie krijg ik een runtime error, wat gaat er mis?

Neem contact op met de service desk, zodat wij het probleem verder in behandeling kunnen nemen. Met dit formulier kunt u het probleem melden.

Na het insturen van het probleem ontvangt u van ons een link waarmee u aan meer informatie aan het ticket kunt hangen. Wij zullen u vragen een de userfolder naar ons op te sturen voor analyse.

U kunt via deze link de handleidingen "Handleiding aanleveren user folder" vinden.

Er ontstaat een general error, hoe is dit op te lossen?

Waarschijnlijk is er een corrupt settings.xml bestand ontstaan. Dit is op te lossen door in de Windows verkenner te zoeken naar de map %appdata% en daarbinnnen bladeren naar EfficiencySoftware/AltMouse/XML: verwijder vervolgens het settings.xml bestand.

AltMOUSE maakt zelf weer een nieuw bestand aan vanaf de eerstvolgende keer inloggen.

Let op dat na verwijderen van het bestand de persoonlijke instellingen in AltMOUSE opnieuw ingegeven moeten worden.

Indien het probleem hiermee nog niet opgelost is. Neem contact op met de service desk, zodat wij het probleem verder in behandeling kunnen nemen. Met dit formulier kunt u het probleem melden.

Hoe kan ik een nieuwe licentie toevoegen aan AltMOUSE?

Ga naar het tabblad "Help" en kies het subtabblad "Licentie". Klik op "Selecteer nieuwe licentie" en selecteer het data.key bestand door te bladeren naar de locatie waar u deze heeft opgeslagen.

Hoe schakel ik een leerlijst in met persoonlijke sneltoets adviezen?

Gebruik de sneltoets Ctrl + Shift + F2, of kilk met de rechter muis knop op het AltMOUSE icoon rechts onderin de Windows taakbalk en klik op 'Schakel leerlijst in'.

Hoelang is een proef periode geldig?
Een proef versie van AltMOUSE kunt u 20 dagen proberen van af het moment dat AltMOUSEde eerste keer is opgestart. Via het tabblad help en de knop licentie kunt u zien tot welke datum de proef licentie geldig is.
Ik heb SitStandCOACH verwijderd en nu werkt AltMOUSE niet meer

In deze situatie dient u de nieuwste versie van AltMOUSE opnieuw te downloaden.

 U kiest bij de installatie voor ‘repair’ i.p.v. ‘modify’ or ‘remove’ als u de nieuwste versie heeft geinstalleerd.

Ik krijg de error "Pure virtual call", wat moet ik doen?

Neem contact op met de service desk, zodat wij het probleem verder in behandeling kunnen nemen. Met dit formulier kunt u het probleem melden.

Na het insturen van het probleem ontvangt u van ons een link waarmee u aan meer informatie aan het ticket kunt hangen. Wij zullen u vragen een de userfolder en een crashdump naar ons op te sturen voor analyse.

U kunt via deze link de handleidingen "Handleiding aanleveren user folder" en "Handleiding Crashdump file" vinden.

Kan ik AltMOUSE installeren als SitStandCOACH al is geïnstalleerd?

U kunt AltMOUSE installeren als SitStandCOACH reeds is geïnstalleerd. Echter raden wij u aan om eerst SitStandCOACH te upgraden naar de nieuwste versie.  Vervolgens installeert u de nieuwste versie van AltMOUSE, 

Tijdens de installatie krijg ik de melding dat er een nieuwe versie is geïnstalleerd?

Om AltMOUSE te kunnen installeren dient u de nieuwste versie te downloaden

Indien u SitStandCOACH ook heeft geïnstalleerd, raden wij u aan om deze eerst te upgraden naar de nieuwste  versie. 

Wordt AltMOUSE ook ondersteund voor iOS / Apple machines?

Nee iOS / Apple wordt tot op heden niet ondersteund voor AltMOUSE.

Afzender:
Verzenden naar
Naam:
E-mail:
Bericht:
Message:
 
view catalog onlineBekijk catalogus online download pdf catalogDownload catalogus