Algemene voorwaarden

Terug naar support
Waar kan ik de Algemene (leverings)voorwaarden vinden?
Waar kan ik het privacy beleid vinden?
Garantie

BakkerElkhuizen verkoopt zijn producten direct en indirect via resellers. BakkerElkhuizen en zijn resellers willen jou de best mogelijke service bieden als het gaat om garantie en andere klachten betreffend BakkerElkhuizen producten en services.

Defect bij ontvangst
BakkerElkhuizen of zijn reseller zijn, in afhankelijkheid van de overeengekomen levervoorwaarden, verantwoordelijk voor eventuele beschadiging van de producten tijdens het transport. Controleer je het pakket daarom direct bij ontvangst. Indien het artikel defect is neem dan contact op met de partij (de reseller of BakkerElkhuizen) waar je het product hebt gekocht. Zij zal zorgdragen voor een goede afhandeling.

Heb je producten direct bij BakkerElkhuizen gekocht stuur dan een e-mail naar info@bakkerelkhuizen.nl. Vermeld daarin jouw klantnummer, het order- of factuurnummer waarop de levering heeft plaatsgevonden en de aard van het defect.

Je ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van BakkerElkhuizen. Indien BakkerElkhuizen bepaalt dat jouw klacht terecht is, ontvang je binnen vijf werkdagen (mits op voorraad) een nieuw exemplaar. Indien het product niet op voorraad is wordt de levertijd om ca. 10 werkdagen verhoogt. Indien het product inmiddels niet meer in ons assortiment gevoerd wordt dan zal BakkerElkhuizen na overleg met jou een passend alternatief leveren.

Tevens ontvang je per e-mail binnen vijf werkdagen een retourformulier en RMA-nummer waarmee je het defecte artikel aan ons kunt retourneren. Het product dient in de originele staat te worden geretourneerd, indien mogelijk in de originele verpakking en inclusief alle toebehoren. Plak geen stickers e.d. op de verpakking maar retourneer deze in een omdoos.

Voor de levering van het vervangende artikel ontvang je een factuur, deze wordt gecrediteerd wanneer BakkerElkhuizen het defecte artikel retour heeft ontvangen en na inspectie heeft vastgesteld dat het artikel inderdaad defect is.

Garantie en garantietermijn
Voor alle producten die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er in redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast ontvang je voor alle artikelen uit het BakkerElkhuizen assortiment na levering twee jaar volledige garantie. Voor muizen en toetsenborden geldt een garantietermijn van één jaar. Als het artikel binnen twee jaar (bij muizen en toetsenborden is dat één jaar) na levering defect raakt levert BakkerElkhuizen je een nieuw exemplaar. Indien het product inmiddels niet meer in het assortiment gevoerd wordt dan zal BakkerElkhuizen na overleg met jou een passend alternatief leveren. De door ons aangeboden garanties doen niks af aan de wettelijke garantie.

Uitsluiting
BakkerElkhuizen geeft geen garantie op artikelen welke defect zijn gegaan door het niet naleven van de gebruiksvoorschriften, verkeerd gebruik, abnormale omgevings- en/of gebruiksomstandigheden, overbelasting, gebrekkig onderhoud of onjuiste installatie. Ook de batterijen, verkleuring en vervuiling van het artikel vallen buiten de garantievoorwaarden.

Garantie- en klachtenprocedure
Indien je een defect BakkerElkhuizen artikel binnen de garantietermijn wenst te retourneren of je hebt een klacht over het product of service, neem dan contact op met de partij (de reseller of BakkerElkhuizen) waar je onze producten heeft gekocht. Zij zullen zorgdragen voor een goede afhandeling.

Heb je de producten direct bij BakkerElkhuizen gekocht of wilt een klacht direct aan ons melden dan stuur je jouw klacht naar info@bakkerelkhuizen.nl. Vermeld daarin jouw klantnummer, het order- of factuurnummer waarop de levering heeft plaatsgevonden en de aard van jouw klacht.

Je ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van BakkerElkhuizen. Indien BakkerElkhuizen bepaalt dat jouw klacht terecht is, ontvang je binnen vijf werkdagen (mits op voorraad) een nieuw exemplaar. Indien het product niet op voorraad is, wordt de levertijd om ca. 10 werkdagen verhoogt. Indien het product inmiddels niet meer in het assortiment gevoerd wordt dan zal BakkerElkhuizen na overleg met jou een passend alternatief leveren. Tevens ontvang je per e-mail binnen vijf werkdagen een retourformulier en RMA-nummer waarmee je het defecte artikel aan BakkerElkhuizen kunt retourneren.

Voor de levering van het vervangende artikel ontvang je een factuur, deze wordt gecrediteerd wanneer BakkerElkhuizen het defecte artikel retour heeft ontvangen en er na inspectie is vastgesteld dat het beroep op garantie terecht is. Retourleveringen zonder retourformulier en/of RMA-nummer worden niet door BakkerElkhuizen in behandeling genomen.

headphones

Hulp nodig? We zijn er voor je

Kijk bij onze FAQ of neem contact met ons op

thumb

Onze kennis & producten zijn key

Bekijk ons ​​brede aanbod van kennis en producten.

star

Vele klanten gingen je voor

Lees over hun ervaring met BakkerElkhuizen

Copyright © 2022 BakkerElkhuizen

Privacybeleid Algemene voorwaarden Cookie beleid