Algemene voorwaarden

Terug naar support
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Waar kan ik de leveringsvoorwaarden vinden?
Waar kan ik het privacybeleid vinden?
Garantie
Wij zijn blij dat je voor een BakkerElkhuizen product hebt gekozen. BakkerElkhuizen producten ontwerpen en vervaardigen wij met de hoogste zorgvuldigheid. Desondanks kan er altijd iets mis gaan. Uiteraard lossen wij dit voor jou op. Dit garantiebeleid is gedurende 2022 ingevoerd. Om u als klant tegemoet te komen geldt deze uitgebreide garantietermijn voor alle aankopen vanaf 01-01-2022.

Bij BakkerElkhuizen voeren wij 3 soorten producten:
  1. Niet-elektronische producten
  2. Elektronische producten (muizen, toetsenborden, etc.)
  3. Software

Iedere categorie kent haar eigen garantie(termijn), waarbij wij voor niet-elektronische producten jou een levenslange garantie durven te geven. Voor software verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden, NLdigital Voorwaarden welke hier vindbaar zijn. Waar wij in deze garantiebepalingen geen uitzonderingen opnemen zijn deze Algemene voorwaarden van toepassing. Indien een garantietermijn van een leverancier of de wettelijke garantietermijn hoger mocht zijn, geven wij jou die betere garantie. Maar zoals eerder gesteld durven wij in veel gevallen een veel langere garantie te geven.

Garantie en garantietermijn
Voor alle producten die je bij ons koopt geldt minimaal de wettelijke garantie, maar meestal gaan we verder. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er in redelijkheid van mag verwachten.

Voor onze producten garanderen wij u het navolgende
 
  Garantie zonder registratie Garantie met registratie
Niet-elektronische producten [1] 5 jaar Lifelong
Elektronische producten 3 jaar 5 jaar
Software Klik hier Klik hier

[1] levenslange garantie geldt voor alle niet-elektronische producten met uitzondering van alle (gas)veer-onderdelen, waarvoor wij een garantietermijn van 5 jaar hanteren.

Het is dus belangrijk je aankoop te registeren voor een langere garantietermijn. Bedrijven kunnen een collectieve aankoop in 1x registreren.

Als een artikel binnen de genoemde garantietermijn (zie schema) na levering defect raakt levert BakkerElkhuizen je direct een nieuw exemplaar. Indien het product inmiddels niet meer in het assortiment gevoerd wordt dan zal BakkerElkhuizen na overleg met jou een passend alternatief leveren. De door ons aangeboden garanties doen niets af aan de wettelijke garantie. De garantietermijnen zijn van toepassing in alle landen waar BakkerElkhuizen producten te kopen zijn.

Uitsluiting
BakkerElkhuizen geeft geen garantie op artikelen welke defect zijn gegaan door het niet naleven van de gebruiksvoorschriften, verkeerd gebruik, onbeschermd transport (bij bijvoorbeeld hybride werksituaties), abnormale omgevings- en/of gebruiksomstandigheden, overbelasting, gebrekkig onderhoud of onjuiste installatie. Batterijen, verkleuring, vervuiling en normale slijtage van het artikel vallen buiten de garantievoorwaarden.

Garantie- en klachtenprocedure
Indien je een defect BakkerElkhuizen artikel binnen de garantietermijn wenst te retourneren of je hebt een klacht over het product, neem dan contact op met de partij (de reseller of BakkerElkhuizen) waar je onze producten hebt gekocht. Zij zullen, waar nodig in overleg met BakkerElkhuizen, zorgdragen voor een goede afhandeling.

Heb je de producten direct bij BakkerElkhuizen gekocht of wil je een klacht direct aan ons melden, stuur dan jouw klacht via ons contactformulier. Vermeld daarin zoveel als mogelijk de details van je aankoop, waaronder klantnummer, order- of factuurnummer waarop de levering heeft plaatsgevonden en de aard van de klacht.

Je ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van BakkerElkhuizen. Indien BakkerElkhuizen bepaalt dat jouw klacht terecht is, ontvang je binnen vijf werkdagen een nieuw exemplaar. Indien het product niet op voorraad is, krijg je de verwachte levertijd door. Indien het product inmiddels niet meer in het assortiment gevoerd wordt zal BakkerElkhuizen na overleg met jou een passend alternatief leveren. Tevens ontvang je per e-mail binnen vijf werkdagen een retourformulier en RMA-nummer waarmee je het defecte artikel aan BakkerElkhuizen kunt retourneren.

Voor de levering van het vervangende artikel ontvang je een factuur, deze wordt gecrediteerd wanneer BakkerElkhuizen het defecte artikel retour heeft ontvangen en er na inspectie is vastgesteld dat het beroep op garantie terecht is. Retourleveringen zonder retourformulier en/of RMA-nummer worden niet door BakkerElkhuizen in behandeling genomen. Het spreekt voor zich dat als je jouw product hebt laten registeren, je kunt verwijzen naar deze registratie en alleen met deze toevoeging het defecte product hoeft te retourneren. Dus ook hiervoor is je registratie erg zinvol.

Defect bij ontvangst
BakkerElkhuizen of de reseller waar je het product gekocht hebt zijn, in afhankelijkheid van de overeengekomen levervoorwaarden, verantwoordelijk voor eventuele beschadiging van de producten tijdens het transport. Controleer het pakket daarom direct bij ontvangst. Indien het artikel defect is of de verpakking is fors beschadigd neem dan contact op met de partij (de reseller of BakkerElkhuizen) waar je het product hebt gekocht. Zij zal zorgdragen voor een goede afhandeling.

Heb je producten direct bij BakkerElkhuizen gekocht stuur dan een bericht via ons contactformulier. Vermeld daarin jouw klantnummer, het order- of factuurnummer waarop de levering heeft plaatsgevonden en de aard van het defect, zo mogelijk met een foto vanuit je telefoon.

Je ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van BakkerElkhuizen. Indien BakkerElkhuizen bepaalt dat jouw klacht terecht is, ontvang je binnen vijf werkdagen (mits op voorraad) een nieuw exemplaar. Indien het product niet op voorraad is gaan we de levering zo snel als mogelijk uitvoeren. Indien we niet snel tot een oplossing kunnen komen zal BakkerElkhuizen na overleg met jou een passend alternatief leveren.

Tevens ontvang je per e-mail binnen vijf werkdagen een retourformulier en RMA-nummer waarmee je het defecte artikel aan ons kunt retourneren. Het product dient in de originele staat te worden geretourneerd, indien mogelijk in de originele verpakking en inclusief alle toebehoren. Plak geen stickers e.d. op de verpakking maar retourneer deze in een blanco verpakking/omdoos.

Voor de levering van het vervangende artikel ontvang je een factuur, deze wordt gecrediteerd wanneer BakkerElkhuizen het defecte artikel retour heeft ontvangen en na inspectie heeft vastgesteld dat het artikel inderdaad defect is.
headphones

Hulp nodig? We zijn er voor je

Kijk bij onze FAQ of neem contact met ons op

thumb

Onze kennis & producten zijn key

Bekijk ons ​​brede aanbod van kennis en producten.

star

Vele klanten gingen je voor

Lees over hun ervaring met BakkerElkhuizen

Copyright © 2022 BakkerElkhuizen

Privacybeleid Algemene voorwaarden Cookie beleid

Selecteer je land en taal