Dat is per land afhankelijk. We werken met grote, betrouwbare partijen.
Wat zijn de verzendkosten?
BakkerElkhuizen wil leveringen zo duurzaam, snel en goedkoop mogelijk maken. Speciaal voor klanten zonder individuele prijzen, bijvoorbeeld consumenten of website gasten zonder login, biedt BakkerElkhuizen lage niveaus voor gratis bezorging. Onder een bepaald aankoopvolume is het echter ook voor deze groep klanten noodzakelijk om lagere bezorgkosten te berekenen. Bestellingen van zakelijke klanten, wederverkopers en groothandelaren worden altijd geleverd tegen de werkelijk gemaakte verzendkosten, mits de betreffende verzendkostenlimiet niet wordt bereikt. Ook dit bevordert een verantwoord gebruik van middelen.
Heb je een verkeerd artikel ontvangen, dan kan je de Sales Support bellen op het telefoonnummer: +31 36 546 7265 of je stuurt een e-mail naar info@bakkerelkhuizen.com. Vermeld daarin jouw relatiecode, het order- of factuurnummer waarop de levering heeft plaatsgevonden en welk artikel je hebt ontvangen.
Waar kan ik jullie volledige delivery policy vinden?